Cena: 0,00 € s DPH Objednať
Zaregistrujte sa u nás
a získate výhody pri nákupe
Zaregistrujte sa!
Vitajte v e-shope NatureLand
Prihláste sa

Všeobecné obchodné podmienky

Vznik zmluvy

Produkty v tomto internetovom obchode sa objednávajú on-line prostredníctvom nákupného košíka. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. K jej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po odoslaní objednávky vám mailom potvrdíme jej prijatie.

Povinnosti predávajúceho

Zodpovedáme za:

  • Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v momente odoslania objednávky.
  • Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
  • Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
  • Poškodenie zásielky zavinené poštou.

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

  • Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad nám ich bezodkladne oznámiť.
  • Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Sú uvedené koncové ceny vrátane DPH. K cene tovaru bude pripočítané poštovné.

Termín dodania

Dodacia lehota sa pohybuje od 3 do 14 pracovných dní od prijatia objednávky. Tovar, ktorý máme na sklade, expedujeme do 48 hodín. Ak sa tovar, ktorý ste objednali, medzičasom vypredal, budeme vás o tom informovať.

Spôsob dodania tovaru

Zákazník má na výber z dvoch spôsobov doručenia tovaru:

  • Slovenskou poštou resp. kuriérom,
  • Osobným odberom.

Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou alebo kuriérom. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list. Tovar doručujeme len na územie SR.

Pri osobnom odbere tovaru neúčtujeme cenu za doručenie. Osobný odber tovaru je možný na adrese:

TEKMAR SLOVENSKO, s.r.o.
Vinárska 26
951 41 Lužianky

V pracovných dňoch v čase: 8:30 - 15:30

Platba

Možný je nasledovný spôsob platby za tovar:

  • V hotovosti – iba v prípade osobného odberu tovaru,
  • Platba prevodom – po potvrdení objednávky uhradíte celkovú sumu na náš účet IBAN SK8311000000002920871449. Ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Zaplatiť môžete použitím Vášho účtu v podporovanej banke: Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka, ČSOB, UniCredit Bank, SBERBANK, OTP banka, Poštová banka, Prima banka, mBank, ZUNO, Fio Banka
  • Platba platobnou kartou - po potvrdení objednávky uhradíte celkovú sumu na náš účet. Ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Možnosť platby nasledovnými platobnými kartami:

karty

Poplatky za poštovné

 Hmotnosť   
 Cena II. Trieda
 do 2 kg
 3 €
 do 5 kg
 4 €
 od 5 kg
 5 €
 

Uvedené ceny poštovného platia pre Slovenskú republiku. Balné ani žiadne ďalšie poplatky neúčtujeme.

Pri odbere tovaru s celkovou hodnotou nad 50,- € s DPH, je doručenie zdarma.

Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky je možné, ak nás budete kontaktovať do 24 hodín po jej odoslaní, na čísle 0905 930 565 alebo 037/772 30 30 v čase od 8:00 do 15:00. V prípade, že tovar nebol ešte odoslaný, je možné objednávku zrušiť. V prípade, že objednávku neuhradíte do 15 pracovných dní od jej vytvorenia, bude automaticky zrušená.

Ochrana osobných údajov

Všetky informácie, ktoré nám pri objednávke poskytnete sú chránené pred zneužitím podľa Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Reklamácie

Pred prevzatím zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. Poškodenú zásielku (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame neprebrať. Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. Na predávaný tovar je poskytovaná záručná doba do dátumu uvedenom na obale výrobku. Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. Svoj nárok zo záruky ste oprávnený si uplatniť písomne na adrese Vinárska 26, 951 41 Lužianky alebo e-mailom na info@natureland.sk, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru.

Pri podaní reklamácie musia byť splnené tieto náležitosti:

  • označenie reklamovaného tovaru
  • dôvod reklamácie
  • termín nákupu
  • doklad o predaji (v e-maili: sken faktúry)
  • chybný výrobok (v e-maili: foto)
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Pri reklamačnom konaní postupujeme podľa aktuálnych zákonov SR so snahou o čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie.

Platnosť a zmeny týchto obchodných podmienok

Tieto obchodné podmienky môžu podliehať neohláseným zmenám. Táto verzia platí od 1.1.2014.